top of page

Zakładki i plakietki z motywem bohaterów ClassDojo

ClassDojo stosowałam w poprzedniej klasie i zamierzam stosować od września z wśród moich maleńszych (czytaj: pierwszaków:-) ). Takie pomoce podpatrzyłam na stronie, która jest kopalnią pomysłów - Pinterest oraz na Facebooku w grupie ClassDojo Polska. Grafika pochodzi https://www.classdojo.com/pl. Zakładki drukowałam i laminowałam, moim trzecioklasistom bardzo przypadły do gustu. Plakietki zalaminowałam i dokleiłam do nich magnes - używaliśmy ich do tablicy magnetycznej m. in. do informacji zwrotnej.

Odkopałam z czeluści i otchłani plików w komputerze zakładki i plakietki z avatarkami. Proszę się częstować :-)

Zakładki wykonane są w programie PowerPoint

Zakładka wersja 1 TUTAJ

Zakładka wersja 2 TUTAJ

Zakładka wersja 3 TUTAJ

Będę wdzięczna za każdy komentarz :-)

Moje kategorie
Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
bottom of page