top of page

W tej klasie....

Na kształt, umiejscowienie sali lekcyjnej nie mamy wpływu. Bywa, że w trakcie wakacji uda się przeprowadzić remont mniejszy lub większy i odświeżyć pomieszczenie, w którym przebywa się kilka godzin dziennie z dziećmi, bywa, że takie rzeczy niestety są poza zasięgiem i możliwościami dyrekcji, rodziców i samego nauczyciela. Jednak za pomocą kilku elementów - drobiazgów, które można samemu wykonać, jesteśmy ww stanie odmienić wygląd chociażby drzwi. Pomysł ten już zrodził się kilka lat temu, w ubiegłym roku szkolnym podbił serca wielu nauczycielek. W tej klasie jesteś....miłe słowa odnoszące się do każdego z uczniów przekraczającego próg sali lekcyjnej, na pewno będą miłym akcentem. Dominowały wersje dłoni i napisanymi na nich określeniami, ja wykonałam je w formie uśmiechniętych gwiazdek, bo sama często mówię do uczniów, że są moimi gwiazdkami a chłopcy gwiazdorami :-) Moja klasa 3, którą pożegnałam w czerwcu bardzo lubiła wystrój drzwi z gwiazdkami, miejsce to nawet stało się "ścianką" do robienia zdjęć.

Specjalnie na wiele próśb od was przygotowałam kilka wersji gwiazdek w kolorze i czarno - białe oraz z napisem Wszyscy w tej klasie jesteśmy/ Wszyscy w tej klasie są. Ponadto kilka wersji samego napisu z różnymi czcionkami :-)

Do pobrania:

- wersja Word 2016 Tutaj

- wersja PDF Tutaj

- wszyscy w tej klasie jesteśmy - wersja czarno biała Word 2016 Tutaj

- wszyscy w tej klasie jesteśmy - wersja czarno - biała PDF Tutaj

- wszyscy w tej klasie jesteśmy - kolor - Word 2016 - Tutaj

- wszyscy w tej klasie jesteśmy - kolor - PDF - Tutaj

- napisy w różnych wersjach - Word 2016 - Tutaj

- napisy w różnych wersjach - PDF - Tutaj

Grafika pochodzi ze strony Pinterest.com

*Jeżeli udało mi się Ciebie zainspirować lub skorzystałeś/ łaś z plików, będę wdzięczna za komentarz lub udostępnienie postu.

Moje kategorie
Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
bottom of page