top of page

Dekoracje

Charakter sali lekcyjnej możemy nadać poprzez różnorodne elementy dekoracji. W tym roku dla moich pierwszaczków wymyśliłam elementy disnejowskie. Do gustu przypadła mi czcionka Disney i postanowiłam zrobić z niej użytek. Oto kilka przykładów takich drobiazgów do klasy.

Tablica przeznaczona na prace plastyczne zostanie przyozdobiona banerem. Przygotowałam dwie wersje.

Z racji z tego, że tablica korkowa na prace plastyczne moich uczniów jest duża, każde dziecko będzie miało swoje stałe miejsce, w którym będzie eksponowane jego dzieło, przy którym będzie plakietka z jego imieniem w motywie Myszki Miki.

Wchodzących do sali będzie witać napis ala Miki.

A oto pliki do pobrania. Pamiętajcie kochani, do edycji potrzebna jest czcionka Disney - jest dostępna w Internecie i przede wszystkim darmowa.

- Baner - Nasze prace - Tutaj

- Plakietki - Tutaj

- Witamy w klasie... - Tutaj

-Grafika pochodzi ze strony Pinterest-

* Jeżeli udało mi się Ciebie zainspirować/ pliki się przydały, będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz lub udostępnisz post :-)

Moje kategorie
Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
bottom of page