top of page

Wkładki do książek


Zbliża się koniec roku szkolnego i nasi uczniowie zostaną wszyscy lub część nagrodzona książkami. W przypadku mojej klasy zgodnie ze szkolną tradycją nagrody książkowe dostają Ci, którzy osiągnęli wysokie wyniki w nauce. Ponadto z racji, że jest to klasa 3 postanowiłam na pożegnanie sprawić każdemu dziecku prezent w postaci książki - będzie mój akcent na pożegnanie. Postanowiłam stworzyć wkładki do książek. W albumie znajdziecie kilka wersji wkładek do książek z formułą dla ucznia otrzymującego nagrodę za wysokie wyniki w nauce oraz z tekstem: na pamiątkę ukończenia....

Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

Plik Word 2016 KLIK

Plik Word 1997 - 2013 KLIK

Plik PDF KLIK

* Będzie mi bardzo miło jeżeli zostawisz komentarz lub udostępnisz post dalej

Moje kategorie
Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
bottom of page