top of page

Dyplom na zakończenie akcji czytelniczej

Kwestia czytelnictwa, promowania czytania książek i sięgania po literaturę przez dzieci jest mi szczególnie bliska sercu.prze z cały rok intensywnie zachęcałam i mobilizowałam swoich uczniów do czytania. Efekty ich zaangażowania można było zobaczyć za pomocą wieży czytelniczej przygotowywanej przeze mnie każdego miesiąca. Wraz ze zbliżającym się końcem roku szkolnego chcę docenić tych, którzy najbardziej angażowali się w klasową akcję. Zawsze podkreślam, że nic tak nie cieszy, jak dostrzeżenie i docenienie ciężkiej pracy. Do wykonania dyplomów używam....zwykłego edytora tekstu - Word. Grafiki wyszukuję w ulubionej kopalni pomysłów, jaką jest Pinterest https://pl.pinterest.com/ i tworzę to co chcę i jak chcę.


Dyplomy mojego autorstwa z grafiką z Pinterestu.


Bywa, że nie mam natchnienia wtedy sięgam po kreator dyplomów http://pl.viptalisman.com/frames/school-photo-album/different-for-school/ . Kreator zawiera wiele szablonów i jest prosty w obsłudze, ponadto oszczędza czas na zbieraniu pasujących do siebie grafik.


Przykład dyplomów stworzonych we wspomnianym kreatorze


Do tworzenia dyplomów pomocne są również ramki, które możemy pobrać na stronie http://www.sparklebox.co.uk/5851-5860/sb5859.html#.WT1IscakJPY . Poniżej zamieszczam do pobrania moje dyplomy do edycji.


Dyplom wersja 1 KLIK

Dyplom wersja 2 KLIK


Jeżeli dyplomy były dla Ciebie pomocne, udało Ci się je wykorzystać lub zainspirować proszę zostaw komentarz lub udostępnij post dalej.

Moje kategorie
Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
bottom of page