top of page

QR dyplom

W roku szkolnym 2016/ 2017 realizowałam w swojej klasie innowację pedagogiczną "Nauczanie przez kodowanie". Przy pomocy smartfonów i tabletów dzieci rozwiązywały zadania z różnych edukacji. Były zakodowane zdania, opowiadania, działania matematyczne i zadania z treścią, treści przyrodnicze i społeczne. Czasem wystarczyło zeskanować kod i odczytać informację, którą zawierał, bywało i tak, że należało pokolorować odpowiednie okienka kodu, co dawało możliwość odczytania informacji, którą zawierał. Pisałam o tym wielokrotnie i zamieszczałam karty pracy do pobrania. Mój wniosek...przed technologią się nie ucieknie - otacza nas z każdej strony i nie należy tego robić, wręcz przeciwnie wykorzystanie nowoczesnych technologii w edukacji zwiększa jej atrakcyjność, zaangażowanie podczas lekcji, "zwykłym" zadaniom nadaje nutę "niezwykłości". Rok szkolny zbliża się ku końcowi i chcę wręczyć każdemu mojemu uczniowi dyplom za piątkowe kodowanie, tym bardziej, że dzieci same przynosiły swój sprzęt. Chcę aby każdy poczuł się doceniony. Jeżeli interesuje Cię dyplom możesz go pobrać - wersja do edycji TUTAJ

- wersja PDF TUTAJ

Grafika pochodzi ze stron: Pinterest.com oraz http://www.joyofkindergarten.com/2013_07_28_archive.html

* Jeżeli zainspirowałam Cię lub dyplomy były dla Ciebie przydatne, proszę zostaw komentarz lub udostępnij post.

Moje kategorie
Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
bottom of page