top of page

Piątkowi łamacze kodów


Jak co piątek w naszej klasie zagościły kody QR. Dzisiaj były w formie do pokolorowania. Właściwe zakolorowanie pól daje możliwość odczytania hasła, jakie zostało w nim zaszyfrowane. Zanim to nastąpiło dzieci podzielone na grupy musiały wykonać zadania z przygotowanej przeze mnie karty pracy. na koniec samoocena w formie stworków. Dodatkowo postawiłam przed dziećmi wyzwanie - kartę Mistrzów Kodowania do wykonania na czas - oj to było wyzwanie. Dziewczynki były górą i grupa Mai, Julki, Agaty, Wiktorii i Kasi zadanie wykonały perfekcyjnie.

Materiały do pobrania: zadania wersja Word kliknij TUTAJ

zadania wersja PDF kliknij TUTAJ

Karta Mistrzów Kodowania do pobrania na stronie http://www.oswajamyprogramowanie.edu.pl/2017/03/graficzne-kodowanie.html

Jeżeli zadania zostały przez Ciebie wykorzystane, mój pomysł Ci się spodobał lub zainspirował, proszę pozostaw komentarz będzie to dla mnie cenna informacja zwrotna.

Moje kategorie
Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
bottom of page