top of page

OK refleksje

Już czuć ferie, które zbliżają się wielkimi krokami, semestr już zakończony, podliczony. Przed feriami chciałabym poznać opinie dzieci i ich rodziców na temat OK zeszytu, który prowadzimy już drugi rok. Na początku roku szkolnego przygodę rozpoczęliśmy z szeroką linią i formatem A4. Ocenianie zeszytu, a dokładniej jego prowadzenie wydawać się może, że jest proste. Albo zeszyt jest ładny, albo nie. Nie ulega wątpliwości, że ile dzieci, tyle sposobów prowadzenia i przykładania się do tego aby jego zeszyt świecił przykładem. Moja ocena to jedno, chciałabym poznać ocenę dzieci oraz ich rodziców. Ocenę - refleksję, jak dziecko ocenia swoją sumienność, dokładność, dbałość o zeszyt oraz jak rodzic postrzega kwestię prowadzenia swego rodzaju dokumentacji szkolnej dziecka. Przygotowałam kartę refleksji do wypełnienia przez dziecko i rodzica. będzie to dla mnie ciekawym i bogatym źródłem wiedzy, z której na pewno wyciągnę wnioski do dalszej pracy. Powtórzona za jakiś czas pozwoli na porównanie wyników.

Karta refleksji pobierz

Moje kategorie
Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
bottom of page