top of page

Czytelnicze wyzwanie fotograficzne

Promowanie czytelnictwa oraz zachęcanie dzieci do czytania książek to jeden z najważniejszych celów, jakie stawia przed sobą szkoła. Dla mnie jest to równie szczególnie ważne stąd w naszej klasie stosuję wieżę czytelniczą, czy raporty z czytelni, które dzieci wykonują do przeczytanej książki. Każdy zaś poniedziałek to nasza wspólna wizyta w szkolnej bibliotece w celu oddania przeczytanych a wypożyczenia nowych książek. Jakiś czas temu ogłosiłam wśród swoich uczniów klasowy konkurs - wyzwanie "Przyłapani z książką". Zdjęcie miało przedstawiać dziecko podczas czytania książki. W związku z tym zadanie to wymagało zaangażowania dorosłych, którzy musieli zrobić takie zdjęcie oraz przesłać na wskazany adres. Do zadania przystąpiło 12 uczniów. Zdjęcia zostały udostępnione na facebookowym profilu W Kasi klasie, gdzie można było polubić wybrane zdjęcie lub zdjęcia. I....oczom nie mogłam wierzyć, jak zwykły klasowy konkurs został pozytywnie odebrany przez rodziców dzieci. Niezmiernie miło było mi obserwować zachęty rodziców a nawet cioć do oddawania głosów na poszczególne zdjęcie. Dzieci w klasie również z zapartym tchem śledziły całą tą sytuację. Muszę napisać jedno....mimo iż nie zaangażowały się wszystkie dzieci to mam ogromną satysfakcję i jestem dumna z zaangażowania się wszystkich w realizację tego projektu. Daje mi to dużego powera do dalszego działania. Może przy następnym podobnym zadaniu frekwencja pod kątem przystąpienia do niego będzie 100%.

Po zagorzałej walce wyniki konkursu przedstawiają się następująco:

I miejsce: Julka II miejsce Piotruś III miejsce Wojtek Laura - nagroda specjalna, za przesłanie zdjęcia jako pierwsza Wiki, Oliwia, Kasia, Angelika, Szymek, Maja, Arek, Agatka dla również otrzymali nagrody...za pomysł, zaangażowanie, wykonanie, chęci i pomysłowość.

Moje kategorie
Ostatnie posty
Wyszukaj wg tagów
bottom of page